piątek, 5 czerwca 2015

Prezent od BebiKlub :):)

Witajcie! ;)

Facebook jako portal społecznościowy najczęściej służy mi do kontaktów z moimi znajomymi do których nie mam numeru telefonu. Pewnego razu natomiast wpadła mi w oko ciekawostka, a mianowicie zarejestrowanie się do BebiKlubu :) Moją uwagę przykuła również możliwość uzyskania prezentu na start.

Będąc wtedy w ciąży, zarejestrowałam się w tym programie. Na stronie internetowej można uzyskać informacje na temat żywienia dziecka, a także przebiegu ciąży. Fantastyczna sprawa! :)

https://www.bebiklub.pl/?gclid=CjwKEAjwkcWrBRDg5u6SuPS11C0SJAChLLAHVnXYMy-wW9OIV6QzhD1NtT5oYJbOAlQMdDVoMbrMLRoCQSnw_wcB

Pewnego dnia w mojej skrzynce pocztowej znalazłam awizo, że otrzymałam paczkę w niestandardowym rozmiarze i że muszę ją odebrać na poczcie.

Ku mojemu zaskoczeniu otrzymałam prezent od BebiKlubu. Szczerze ujmując poleciała mi łezka gdy to zobaczyłam. Poniżej zdjęcia, na pewno uzupełnię ten album. Fajna pamiątka :D



4 komentarze:

  1. Super pamiątka.
    Jak już będzie starszy to z sentymentem pewnie będzie oglądał ten album ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, jakie śliczne :) Też mam takie książki, dzienniki i albumy dla mojego dziecka, zamierzam podarować mu je na 18tkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O też super pomysł :) na 18-stkę prezent idealny :D

      Usuń