czwartek, 4 czerwca 2015

Hipp

Witajcie! ;)

Po długiej nieobecności z tytułu załatwiania kilku spraw - robię come back ;)

Tym razem post skierowany jest do kobietek w ciąży i mam!
Będąc w ciąży zarejestrowałam się na stronie Hipp'a :)Oczywiście jak w każdej takiej rejestracji, trzeba podać dane kontaktowe i albo wiek dziecka lub termin porodu.

Ku mojemu zaskoczeniu dwa dni temu dostałam paczuszkę z małą ale cieszącą oko niespodzianką



tu wklejam również link do stronki, zachęcam do poczytania:

http://hipp.pl

Co sądzicie na temat takich niespodzianek ?:)

2 komentarze:

  1. Niespodzianki, szczególnie te miłe? Jak najbardziej! Bardzo lubię. :)
    Kosmetyki Hipp lubię, moje dziecko też je lubi. Używamy z powodzeniem. Natknęłam się na nie kiedy szukałam alternatywy dla Johnson's, które składowo szału nie robią.
    Osobiście jednak nie wypełniam tego typu formularzy w internecie. Firma przyśle mi próbki, a pózniej muszę się użerać z telefonami od marketingowców i masą reklam w skrzynce pocztowej. :(

    mamawplaskimobuwiu.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełniając w internecie te formularze jednak jeszcze się nie natknęłam na stos reklam, no i jeszcze nie dostałam żadnego telefonu ale może kwestia czasu. Dziękuję za odzew.

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń