wtorek, 9 czerwca 2015

Chłodniki Winiary - letnia przystawka

Witajcie!! ;)

Znowu miałam sporą przerwę, niestety. Ale wracam i już mam nadzieję nie będę Was opuszczać.

Jakby nie patrzeć, ostatnio pogody nas bardzo rozpieszczały, MAMY LATO !!! :D Ta pora roku kojarzy mi się z tym jak moja mama przygotowywała w domu chłodniki. Winiary opatentował chłodniki w proszku. O tym produkcie dowiedziałam się od ambasadorki Winiary, tu wklejam link do jej bloga:


Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do tej nowości, jednak bardzo pozytywnie się zdziwiłam gdy zrobiłam chłodnik ogórkowy Winiary i na prawdę wyszedł smaczny. Do wypróbowania mam jeszcze dwa smaki i spodziewam się że będą równie smaczne. Polecam wszystkim którzy lubią takie specjały.
Opakowanie jest bardzo kolorowe, przyciąga dużą uwagę na półkach sklepowych. Również ostatnio pojawiły się w telewizji reklamy tej nowości.

Dla mnie super!




2 komentarze: