wtorek, 9 czerwca 2015

Czekoladowy zawrót głowy

Witajcie !;)

Nadszedł wieczór, czas więc na przyjemny temat - CZEKOLADA ! :P Na samą myśl robi mi się błogo. Można tak powiedzieć że jestem maniakiem słodkości, a czekolada to chyba mój ulubiony narkotyk.

Spotykamy ją praktycznie na każdym kroku, w deserach, lodach no i kosmetykach. Chciałabym wspomnieć tutaj o fantastycznej linii pod prysznic Delia Dairy Fun o zapachu czekoladowym.






 Jej aromat unosi się podczas namydlania. Idealny na odstresowanie od codzienności. 

Tym słodkim akcentem życzę spokojnego, miłego wieczoru ;))))

6 komentarzy:

  1. Napisz o nim coś więcej, bo narobiłaś mi smaka. :) Dobrze się pieni? Czy aromat utrzymuje się na skórze po myciu? Czy płyn jest gęsty/rzadki, wydajny? :) Chętnie dowiem się więcej!

    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie dziwie się że narobiłam smaka bo na prawdę fajnie pachnie. Dobrze się pieni, ma kremową konsystencję. Aromat utrzymuje się na skórze po myciu samym żelem, natomiast jeżeli chcemy wzmocnić efekt proponuję jeszcze zastosowanie balsamu z tej samej serii. Jest dość gęsty i wydajny. Co więcej jest na prawdę nie drogi mniej niż 10 zł w Rossmanie no i często jest na niego promocja :) Z tej serii jest również do wyboru zapach truskawki, kokosa i wanilii. Wszystkie są świetne, jednak ja najlepiej lubię czekoladę. Żel ma fajne właściwości nawilżające :) Nie ma mowy o suchej skórze po kąpieli.

      Usuń
    2. Kokos, powiadasz? Jak kokos... to MUSZĘ mieć :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. już mam ochotę na czekoladową kąpiel

    OdpowiedzUsuń